Pages

Ads by Nuffnang

Wednesday 25 April 2012

Sayang bapa, ugut ibu


ARAU: Seorang anak tergamak mengugut menyembelih dan membunuh ibu kandungnya sendiri menggunakan parang selepas berang kerana mangsa dikatakan menjadi punca bapanya terbabit dalam kemalangan jalan raya, kelmarin.
Dalam kejadian pada jam 9 malam itu, mangsa yang berusia 49 tahun dituduh suspek berusia 29 tahun bersalah kerana menjadi punca kejadian kemalangan parah yang menyebabkan bapa suspek yang juga suami mangsa terlantar di Unit Rawatan Rapi (ICU), Hospital Tuanku Fauziah (HTF), di sini. 
Ketua Polis Daerah Arau, Superintendan Mohd Nadzri Hussain berkata, ketika kejadian, mangsa berada di rumahnya di Pida 4, Tambun Tulang, di sini, bersama adik suspek berusia 23 tahun serta dua jirannya sebelum didatangi suspek yang kelihatan tergesa-gesa sambil membawa sebilah parang.

“Suspek kemudian menyerbu masuk ke dalam rumah sebelum menyerang mangsa dengan memeluknya dan mengacukan parang ke lehernya sambil memaki hamun ibunya.

“Tindakan anak lelakinya itu dipercayai dilakukan selepas dia berang dengan ibunya yang dikatakan menjadi punca kepada kemalangan yang menimpa bapanya.


Comments
0 Comments